almaajacobsson.blogg.se

Bloggen handlar mycket om min vardag, mode och träning.

Börjar Bloggen NUUU!!!!!!

Publicerad 2015-01-27 13:45:00 i Allmänt,

Tja, nu har jag bestämt mig för att börja blogga. Jag är snart 13 och bor i Göteborg.
Det är så att jag länge velat ha en blogg men varit alldeles för lat för att faktiskt börja skriva.
Så nu ska jag börja med att försöka göra minst 3 inlägg per dag till att börja med,så får vi se hur de går...
 
Bloggen.
Jag tänker att bloggen ska handla om mitt liv,sport & mode, eftersom att det är 3 stora intressen jag har.
Det kommer säkert skrivas om lite annat här också, men det är dem saker som jag just nu kommit på att jag vill skriva om.
 
Följ & och Tipsa om mig.
Så om du gillar, eller har samma intressen som jag har, så kan du följa och hänga med i min blogg.
Jag skulle verkligen bli jätte glad om just du, kunde följa och tipsa dina kompisar om min blogg så ses vi här om ett tag.
 
Ha de gött så länge!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela